100.

2011-04-18 @ 11:54:07 Permalink Flum Kommentarer (1) Trackbacks ()

1. Har du snusat? - Nej, never. Jag är smart och snus är sannolikt äckligt så why even try?
2. Har du fimpat en cigg på nån annan? - Eh nej.
3. Har du legat i sängen bredvid en kille? - Ja.
4. Har du blivit slagen allvarligt? - Nej, folk slår inte mig.
5. Tar du droger? - Nej, jag är inte dum i huvudet eller visst jag kan dricka lite rom eller whiskey vilket är alkohol som är en drog visserligen men jag antar att frågan syftar på droger som kokain eller något fail så NEJ.
6. Hatar du någon? - Nja, hatar vet jag inte eller hmm avskyr iaf en person.
7. Älskar du någon? - Ja klart. Älskar man ingen är man inte vid liv.
8. Har några av dina vänner svikit dig? - Nja, de är väl inte vänner isf men visst har några vänner gjort mig besviken.
9. Har du djur? - GARY (snigelkatt maaooow)
10. Har du legat bredvid en tjej i sängen? - Ja. Till och med jämte två samtidigt.
11. Gillar du orange? - Beror på vilken nyans av orange. Skadad efter grafen i skolan så ge mig en exakt kod för färgen så återkommer jag.
12. Har du en gris? - Ja, en Dalagris!
13. Har du en bror? - Ja.
14. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - Inte i flera timmar. Men rätt länge ibland. Fast jag läste ur min systers skolpapper för flera år sen om hur länge man skulle duscha för att det skulle vara miljövänligt så då tog jag tiden och duschade så fort som möjligt. Sitter i ibland like omg hurry up girl the clock is ticking.
15. Röker du? - Nej nej nej nej!
16. Har du en hund? - Nej en snigelkatt!
17. Har du skilda föräldrar? - Nej.
18. Har du gått på simskola? - Ja.
19. Har du fuskat? - Haha ja på oviktiga saker som i kortspel, då fuskade vi i grupp. 5 fuskade och 1 fattade inget. Behöver jag nämna att personen som inte fattade var en kille? ^^
20. Har du en teve på ditt rum? - Nej för då kommer jag tvspela bort mig samt se på dåliga serier som gått i repris i hundra år.
21. Har du lunar? - Jag hade men fan den kan kanske vara kvar. Haha epic isf!
22. Har du MSN? - Jo.
23. Har du en syster? - Ja.
24. Har du bruna ögon? - Neh.
25. Hjälper du dina vänner? - Oja.
26. Tycker du att du är söt? Ärligt nej det gör jag inte. Är självkritisk som en idiot.
27. Har du dansat? - Ja klart, men jag är inte den där hej jag dansar fult på ett dansgolv (no offense) utan jag vill att det ska vara koreografi bakom. Mening. Kontroll.
28. Har du spelat fotboll? - Ja, love it!
29. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Om ögonkastet är äkta.
30. Har du ätit sniglar? - Nej usch fy blä dö. Jag har fobi för sniglar.
31. Gillar du kläder? - Ja klart, om det är fina kläder.
32. Hatar du falska vänner? - De är inga vänner utan de är bara fail om de är falska..?
33. Gillar du räkna matte? - I viss grad ja.
34. Älskar du någon nu? - Jadå.
35: Har du gråtit inför en vän? - Yes.
36. Kan du sjunga? - Nej det tror jag inte men jag måste visst ha ett band :s
37. Svär du mycket? - Nej, jag blev äldre ^^
38. Kan du tala spanska? - Ja eller delvis. Glömt en del var ju inte igår jag läste det....
39. Är du kortare än 1.60 - Nej är 166 minst. Var länge sen jag mätte mig.
40. Älskar du sommaren? -Ja.
41. Älskar du vintern? - Jaa, bräda och snö!!
42. Har du mer än 6 par skor? - Ja...varför känns det fel att ha det...hmm.
43. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Haha ja, flera gånger. Bästa var ju med snowboard boots ut genom en stuga för att kunna åka bräda sista dagen ^^
44. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Nej!
45. Gillar du att städa? - Ja och nej. Gillade det när jag var liten (städmanihuset ^^) men nu gillar jag bara att städa hos andra och ibland hos mig. Jag får ryck ibland...storstädsryck som är crazy.
46. Är du förvirrad? - Lite eftersom mitt minne blir weird av medicinen.
47. Har du förlorat en vän? - Ja tyvärr. Rip.
48. Har du varit i paris? - Inte än.
49. Har du foppatofflor? - Hell no! Men jag lånar mammas när jag är hemma ibland, typ om jag ska hänga upp tvätten.
50. Sminkar du dig innan skolan? - Ibland. Om jag orkar eller bryr mig.
51. Har du träffat en kändis? - Oja, är det meningen att man ska showa off på den här frågan? ;)
52. Har du busringt? - Oja, det är något alla måste göra? ^^
53. Har du velat göra saker men vågar inte? - Jo det har hänt.
54. Sover du med nått gosedjur? - Ja ibland faktiskt. En isbjörn, Sky. Man ska inte glömma att man var liten en gång och att världen faktiskt fortfarande är stor.
55. Har du åkt nånstans utan att du får? - Nej tror inte det. Jag är duktig!
56. Vill du bara bort ibland? - Alltid denna längtan...
57. Har du tältat? - Ja, på festival, i skog vid sjö, i trädgård.
58. Har du bränt dig? - Yes..
59. Har du lekt med levande ljus ? - Ja det är kul men har dock aldrig bränt mig pga det.
60. Bor du i Skåne? - Nej, men bodde i Halland som är nära.
61. Gillar du hip hop/rap musik? - En liten del av den men finns mkt skit.
62. Har du åkt flygplan nån gång? - Yes indeed, tappat räkningen nu. Rätt illa.
63. Är du blyg? - Mjae jag är avvaktande.
64. Har du cam? - Ja och nej, har en inbyggd i datorn men när den behövde formateras om så installerade jag aldrig drivrutinen för den. Har fortfarande tejpat för den dock ^^
65. Vilken film såg du senast? - Shutter Island.
66. Vem saknar du? - Rockstjärnan.
67. Hur ofta sitter du vid datorn - Då och då.
68. Är utseende viktigt för dig? - Mitt? Ditt? En pryls? Hur skor ser ut är viktigt om jag ska köpa dem. Ska jag till Ica bryr jag mig inte så mkt om hur jag eller hur personen i kassan ser ut..
69. Har du någon vän du litar på till 100%? - Ja, flera. Jag är blessed med fina vänner!
70. Vad ser du ifram emot? Att läsa kriminologi och att se Korn samt äga på SRF.
71. Vad vill du ha just nu? - Glass.
72. Gillar du Simpsons? - Ja men jag föredrar Family Guy över Simpson.
73. Senaste låt du lyssna på? - Fix You med Coldplay.
74. När grät du senast? - Innan.
75. Och varför? -Ångestattack...panik..rädsla.
76. Ett datum du alltid kommer minnas? - 11 oktober 2008.
77. Varför just de datumet? - Var den dagen min själ log.
78. När fyller du år? - 21 maj!
79. Hur mycket pengar har du nu? - Till studenter frågar man hur lite pengar har du nu! Jag har så jag klarar mig..
80. Vart får du pengar ifrån? – Studiebidrag+studielån dock inte 100%
81. Är du bortskämd? - Beror på hur man ser det. Jag får mer än jag behöver egentligen så visst är jag det men det är inte som barnen i sweet 16..
82. Har du fått något mvg? - Ja, många.
83. Har du fått något ig? - Nej, duktiga mig.
84. Har du legat på sjukhuset senaste halvåret - Nej eller jag var på sjukhuset och då låg jag ner men var inte inlagd. Dryg mening man kan skriva bara nej ^^
85. Hur mår du just nu? - Okej atm, men ångesten får mig att må sämst ofta.
86. Älskar du din familj? - Ja.
87. En person du skulle kunna göra allt för - De som betyder allt för mig.
88. Vad föredrar du, smsa eller ringa? - Smsa, fast jag pratar helst med de som jag gillar mest. Men bara med dem, har svårt för telefonsamtal annars. Stelt och fel. Jag är mer än skriftmänniska än talker så.
89. Är du allergisk mot något? - ja, visst penicillin, kontrast som de sprutar in, typ lindrig allergi mot klor och kiwi och ananas.
90. Tar du mediciner mot något? - Tar just nu bara Sertralin.
91. Vad har du för mobil? - iPhone 4
92. Är den bra? - Jadå.
93. Vilken färg har den- Svart.
94. Hur många hus har du bott i? - 4 hus och nu i ett studentgryt. Dock bodde jag i ett hus typ forever så vi flyttade aldrig hejvilt omkring.
95. Vad har du för färger i ditt rum? Mitt rum hos mami och papi är vitt och svart å så lite zebratapet. Det som jag har här uppe är blått.
96. Har du haft utegångsförbud - Nej jag tror inte det. Jag är duktig som sagt. Eller skulle stanna hemma när jag var sjuk, hade feber men gick till skolan iaf men det är ju inte så busigt.
97. Ångrar du något i ditt liv? - Alla ångrar väl något men sålänge man inte ältar det så.
98. Vad brukar folk kalla dig? - Sanne, juvelen (fan för er, haha ^^) och mina engelska fiiinisar säger San för det har jag lärt dem ;) Sen finns det söta personer som kallar mig söta saker istället för att använda mitt namn.
99. Åker du skidor? Nje, åkte det förr men nu åker jag bara snowboard eftersom det är bäst.
100. Tränar du? Mjo men inte fantastiskt mycket. Är jag hemma så blir det iaf yoga men inte varit hemma så mycket den senaste tiden. Simma, promenera i år och statisk sker ju också. Jag är nog mer av en sommar-tränare, då kan man springa på stranden utan att frysa och det är inte jobbigt att gå upp klockan 6 för att träna..Under vintern är det inte så lätt, man vägrar gå upp när det är mörkare än mörkast.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-21 @ 00:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback