Hemma.

2010-11-22 @ 13:25:48 Permalink Flum Kommentarer (3) Trackbacks ()

Hej. Är hemma igen. Är fortfarande snö och well kallt. Vid flygplatsen igår var den -14 men där jag gick av och gick en bit var det -17. Kändes inte jättekallt dock. Underligt. För min jacka var inte varmast. Var rätt nice att gå hem i snön och en helt klar himmel. Månen var fin och stjärnorna med. Stone Sour och Stockholm var bra :)

Kom hem och sen sov jag. Vaknade kvart över sju för jag hade ställt min mobil på det klockslaget. Gick upp och drack iskallt vatten men kände att det inte var en bra idé att gå på föreläsningen kvart över nio. Mitt huvud orkade inte. Mina tankar var i det förflutna.

Så jag tände ljus och började förstå. Tog min filt och la mig under täcket i sängen. Kollade på ljusen. Kollade även hur kallt det var ute. Det var -20..Lite oj. Bestämde mig för att inte gå på föreläsningen. Första jag missar. Föreläsningar är inget måste och det de säger kan man läsa sig till samt så får man tillgång till deras material t.ex. powerpoints via datorn så jag kommer klara mig.

Jag skulle kunna gå till skolan. Sitta i föreläsningssalen och anteckna. Men jag skulle inte komma ihåg något av orden föreläsaren sagt. Utan jag skulle tänkt på personen som alltid funnits i mitt liv fram tills igår. Det känns konstigt. Jag och mina syskon är de yngsta som kommer minnas. Minnas en helt underbar person. Alltid glad. Det finns yngre som har träffat henne, men de var kanske för små. Vilket är synd, för de skulle ha gillat henne.

Är andra minnesceremonin jag missar sen jag flyttade till Umeå. Är väl i situationer som de här som 12o mil är en nackdel. Men jag vet att ceremonin kommer bli fin.

Kommentarer

Postat av: jennyfer

åååh,. hade också velat dra dit.. tyvärr fick jag inte tag i coreys autograf för han låg å sov på förmiddagen när min polare va där å skulle intervjua :( sööööööööög!



minnesceremoni för vem? well, no matter what så ser hon nog ner på dig å ler ändå för att du gör det du vill å mår bra!



puss <3

2010-11-22 @ 21:02:17
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Ah elakt av honom att sova!! :/



En släkting. Tack, du är så fin <3

2010-11-22 @ 22:09:55
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: jennyfer

jätte elakt tycker jag!!!! Ö



ahokej.. aww, du är också fin <3

2010-11-22 @ 23:11:27
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback