BöCker igen.

2010-11-03 @ 13:02:58 Permalink Fail Kommentarer (0) Trackbacks ()

Glömde att jag måste köpa böcker till moment 3. Hmm kul. Är bara tre böcker och två ska jag köpa utav en tidigare student om två timmar. Så slipper betala läskigt mycket för dem. Har en bok kvar dock. Hoppas jag hittar den och inte behöver köpa den för 4ookr...

Eftersom jag glömde böckerna och deras förmåga att sno pengar så får jag vänta med att ringa doktorn (cutta bort två märken). Synundersökningen får vänta med då jag inte vet hur mycket den kommer att kosta. Om de tycker mina ögon är dåliga så slutar min förmåga att beräkna en eventuell summa där. Tänkte leva ett riktigt studentliv nu kanske? ^^

Har pengar så jag klarar mig men vill helst ha lite för saker som kan dyka upp sådär oväntat. Därför låter jag det andra vara ett litet tag till. Jag får nog inte hudcancer eller blir blind på en månad eller 3 veckor.

Har pluggat en del nu, dock vet jag inte hur mycket jag egentligen har lärt mig under de senaste dagarna. Tror jag har samma kunskap som jag hade innan jag blev sjuk. Ahh totalt fail att bli sjuk nu! Förhoppningsvis har jag analyserat mig själv rätt och kan det jag bör kunna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback