What..

2010-12-29 @ 13:57:04 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

Min hjärna blandade om lite igår. Nej jag drack inte. Utan var förmodligen pga. att dagen var helt wicked. Mördar-Anden, katten som skrämde mig, Calle som nästan blev fångad i en skatepark, en flaska med Ramlösa som påminde om katten. Ett oändligt försök att få en dvd att funka. Sedan att leta upp Playstation så vi kunde se via den istället. Sen en kontroll utan fungerande batterier..Ja det var vissa delar som var tisdagiga men ovanligt få. Fler sådana tisdagar tack!

Blev pizza med..Mmmm!

Iaf efter några avsnitt av Kvarteret Skatan så tyckte jag ett ljud var likt ett ljud som finns i ett spel. Dock kunde jag inte komma på vad det där spelet hette. Min hjärna ville formulera det till Big Pack. Jag fick ett frågetecken sittandes jämte mig sen. Ja men det där spelet där man åker runt och ska få jobb i olika länder. Jaha Backpacker? Ja jo just det så heter det. Sen någon minut om ens det, va vad sa du att det hette? Backpacker..Aha, jag ville säga Back Travler...Var jag lite trött efter filmkvällen/natten? ^^

Förmodligen. För sen kom vi in på att vi skulle ställa en fråga och behövde skicka in den till en tidning. Jag sa att Hemtex nog funkar..Ett frågetecken igen. Ja just det den heter Hemmets Journal. Haha hur fungerade min hjärna just då? Hej det andra är en affär. En ganska tråkig affär som säljer tygsaker som lakan osv. för lite onödigt mycket. Mitt Slipknot-påslakan är nästan billigt i jämförelse (ja ni som läser här kanske inte vet men några noterade det kanske på FaceBook, beställde ett jättefint bäddset med Slipknot till mig själv i julklapp efter julafton)

Well snart kommer Sandra och då ska vi in i den grafiska världen och döda bland annat spindlar! Att installera det där spelet var inte heller helt smärtfritt. Som vanligt finns inte allt i fodralen. Manualen med serienumret var borta, ja men då är det jättelätt att installera..Fick smyga runt på internet och tillslut hittade jag ett som funkade..Kanske bra inför dödandet dock, om man blir lite irriterad så tror jag man dödar elakare och därmed snabbare och med stil och stilpoäng är ju värt!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Big Pack?

Btw fått någon lösning i frågan om övergångszonen som inte alla människor har? Ö

2010-12-29 @ 14:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback