Tyst.

2010-12-28 @ 16:19:15 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mja här var det lite tyst..

Har helt enkelt knappt någon minut över. Känns det som. Kanske har det?

Julen var bra. Går att skriva en hel del men jag tar det sen typ. Igår var det filmkväll hos Per. Vi brukade ha det förr men sen jag flyttade till Umeå blir det av logiska skäl inte så ofta. Vi hann dock ta igen en del. Såg ett par filmer och några avsnitt av Sunes Jul!

Idag träffade jag Calle. Vi gick en promenad och fikade. Vi hade även picknick med änderna. Vilket var livsfarligt! Vi skulle ge dem lite bröd för att vara snälla eftersom vi är det ^^ En and var värsta mördar-anden dock. Han jagade mig! Så jag slängde iväg bröd samtidigt som jag backade mer och mer. Alla andra stannade och åt brödet men han bara fortsatte att gå mot mig. Panik! Slängde allt bröd i ren skräck ^^ Alla andra flög (när mitt bröd var slut) till Calle som stod och matade en massa men mördar-anden fortsatte att gå mot mig. Så jag gick ännu längre bort. Efter en stund flög den till Calle istället. Så då tänkte jag att jag kunde närma mig lite eftersom jag hade hamnat en bra bit bort. Calle var dock lite elak och kastade bröd mot mig så då kom de flygandes och mördar-anden närmade sig igen..Ahh help!! Paniken resulterade i att jag fick gå iväg igen.

Det var kul men läskigt ^^

Om en stund så kommer Johanna hit och då ska vi se på Kvarteret Skatan (jul och nyårsavsnittet är ett måste, förmodligen resan till båten med). It will be awesome! Fick köpa dvdn på Hemmakväll (köpte lite filmer när jag ändå var där) för som vanligt så finns aldrig skivan i fodralet i det här huset (Mattias?!!!). Man får även föst leta efter fodralet i flera minuter och sen när man väl finner det så blir man besviken när innehållet inte är där utan en helt annan om ens det..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback