TiMe.

2010-12-19 @ 01:33:39 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

To choose time is to save time (Francis Bacon)



Böckerna som blev lästa under HT 2o1o. (+ egentligen antal artiklar..)



Så kan det se ut när jag pluggar inför en tenta. Har ett skrivbord, har mer bord än jag behöver, men blir ändå att jag pluggar på golvet. Ibland blir mattan en ö för studier. Sängen blir ett hav. Golvet blir fyllt med böcker, anteckningar från föreläsningar och seminarier samt andra papper. Ja det blir ganska utspritt.

Dalagrisen
(syns på bilden till vänster) ingår inte i mitt studerande, utan den användes som en flagga typ på ett berg av papper som var till metodmomentet. Forskningsexempel i mängder, så blev att grisen fick offra sin plats i hyllan och sedan bo lite ovanpå. Just på bilden fick den vandra runt lite i frihet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback