The Butterfly Effect.

2010-12-30 @ 17:58:26 Permalink Film & Musik Kommentarer (2) Trackbacks ()



Jag gillar den filmen men den är kanske inte så happy. Har i flera år missat att det finns två till (den andra kom för ett par år sen och den tredje kom nog förra året). Ingen aning om det ens kan funka. Någon som sett och vet? Tre the butterfly effect filmer känns lite jaha nej för den första borde väl bli förstörd då?

Vågar nog inte se de två innan jag vet vad de som sett tycker. Vill inte förstöra den första då den finns på min lista med bra filmer.

Kommentarer

Postat av: The Maggot

Jag har sett alla tre. Ettan är grym! :)



Tvåan är en helt ny fristående historia, och visst, det går väl att titta på men inte mer. Trean är också en ny, fristående del, men den stängde jag av efter halva filmen, och det är sällan jag gör det...



Så jag avråder dig (tyvärr) från de andra 2...



Kram :)

2010-12-31 @ 08:39:06

Postat av: San

Alrite då tackar jag för rådet och följer det :)



Gott nytt år några timmar i förskott, kram!

2010-12-31 @ 10:42:38
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback