TESLA.

2010-12-05 @ 20:38:01 Permalink Awesomeness Kommentarer (2) Trackbacks ()

Funkar alltid! ♥

De och Airbourne är nog de softaste banden jag träffat lite snabbt. Vill se dem igen och egentligen ha dem hemma hos mig på julafton för seriöst, försök slå awesomness-en i det. You can't. Okej, Mr. Manson med, han är rätt intressant. Men t.ex. Mötley Crüe, hmm sure om man vill ha fest och problem. Börjar bli lite old igen....Hur hamnade jag på det här egentligen..

Det snöar ute och är inte kallt, bara någon minus så nu ska jag fixa fast en sak på min jacka jag hittade på H&M för ett tag sen. På barnavdelningen. Men spelar ingen roll, den är finare än din iaf! ^^ Köptes inte för att användas nu under vintern men just nu går det när det är så få minus!

Dansa i snön? Join me?

Faaaaast. Det får vänta, själva dansen. Måste plugga. Är nästan klar tror jag, men har om så är fallet alltid möjlighet att kolla på den feministiska kritiken, inte helt rimligt att det kommer men finns en liten risk/chans, kanske 3% eller 11%.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Om du hade tagit hem Mötley Crüe skulle jag gett dem min Paint-bild av dem.

2010-12-06 @ 16:18:21

Postat av: San

Haha lätt bästa paint-bilden!! xD

:D

2010-12-06 @ 16:31:33
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback