Saaawz

2010-12-17 @ 10:35:36 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår till julsittningen skulle man visst klä ut sig. I didn't know. Dock så tänkte jag att hej man måsTe vara julig om man ska på något som innebär julmat och liknande. Så jag lyckades även fast jag var omedveten om det. Folk trodde jag var en liten jultjej (tomtenisse funkar inte säger man tomtenissa istället? Men det låter ju bara fult).

Var trevligt på NH. En som jobbat med team SÅS sa efter han sagt hej och frågat om det stod Slipknot på min tröja att han skulle supa mig full. Jag sa att han nog inte skulle lyckas för jag inte skulle dricka mer än själva välkomstdrinken som förövrigt var rätt festligt blandat (dvs. mkt sprit, en del blev nästan fulla på bara den :s). Just det, vårt team vann årets teampris med.

Vad blir man tjock av? SÅS! (känt SÅS-uttryck)

Under kvällen försökte han sedan lite men han hade lyckats ganska bra med att bli full själv så ^^ Han kunde dock fortfarande skriva då jag bad han skriva ner ett band han pratade om att jag skulle lyssna på, han lyckades utan att stava fel osv. vilket kan vara lite klurigt på iPhones eller liknande.

Nu till idag. Det ringde i min telefon. Så jag svarade. Fast haha kunde knappt prata..Återigen har förkylningen satt sig på och ägt mina stämband..Iaf, synundersökningen fick flyttas fram då optikern var sjuk. Andra gången tiden och dagen får ändras. Sist var det för mitt schema kom ivägen. Världen vill kanske inte att jag ska på någon synundersökning? Dagen efter jag kommer hem igen till Umeå ska jag dit, om inte något gör att det får ändras igen ^^

Till universitetet om någon timme. Läskigt. Don't wanna..Sen ska jag till stan dock och fixa julklappiiiiisar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback