Jaaa!

2010-12-17 @ 10:53:38 Permalink Awesomeness Kommentarer (1) Trackbacks ()

Skrev nyss att jag inte ville gå till universitetet, well vi ska ha tentagenomgång samt få reda på resultatet. Dock så la läraren precis upp resultaten på Cambro (internetsak för studenterna vid Umeås Universitet).

I made it!! Fick VG..Hmm jag trodde jag skulle få precis G. Intressant att jag aldrig kan räkna ut min egen kunskap ^^

Så nu kan jag dansa i snön som faller när jag går. Något som varit underligt är att det bara varit någon minus de senaste dagarna. Gick från -24 till att vara -5 nästa och sen -1..Just nu arbetar de moderna dinosaurierna (dinosaurisarna!) med att skapa vägar i det vita havet.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Super! Go dinos :D

2010-12-18 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback