Ja, nej, kanske?

2010-12-18 @ 14:01:11 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fick ett mail på helgon från någon dude, hans band skulle spela i Umeå ikväll visst. Kostar typ inget men frågan är om jag har tid? Börjar kl.19..

Känns inte som jag har det, snarare som jag knappt har tid till något förutom att plugga samt att börja packa. Är ju ett litet måste eftersom jag flyger efter helgen och har skola båda dagarna så måste egentligen ha packat klart imorgon. Är inte så mycket som ska med, förutom julklapparna. Dock lite klurigt hur jag ska välja att packa dem...

Well well det ordnar sig. Synd att jag får hoppa en spelning jag faktiskt skulle kunna säga att jag vill gå på. Inget äckligt Sabaton utan något jag nog skulle kunna lyssna lite på.

Det kan anses onödigt att skriva det här, I know. Jag behövde nog mest prata med mig själv och se det skrivet att jag inte har tid så den delen av mig som försöker övertala mig att gå i alla fall håller tyst ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback