Firar E.T. jul?

2010-12-16 @ 07:14:19 Permalink Film & Musik Kommentarer (0) Trackbacks ()

I natt när jag sov lite dåligt så kom jag på att jag måste köpa två filmer. Den ena ser jag alltid vid jul och den andra har jag sett många gånger.



Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker den är lite fin. Juligt fin! Har lite svårt för Jim Carrey vissa delar av filmen men still ett måste under jul.



E.T., behöver jag ens skriva något? När någon säger att de inte har sett den så blir jag nästan chockad. Hur kan man undgått den. Bara jag har sett den minst 2ggr hos mormor när den gick på tv när jag var liten. Gillar lilla E.T. så förstår inte varför jag aldrig har köpt den..Får fixas efter jul någon gång.



Råkade snubbla förbi den här t-shirten. Haha, awesome ju! Man blir nästan lite kär ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback