Drowning deep

2010-12-07 @ 17:49:24 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()

in my sea of loathing..

Lite så, eller snart. Hade tenta idag (skulle kunna ha den fortfarande om jag ville sitta tiden ut, 15-2o) och imorgon börjar nästa moment.

Man kan se det såhär: Tenta idag + Nytt moment imorgon = inget liv. Eller möjlighet till ett....

Fast på torsdag kommer min syster Madde och bebis Nellie hit. HEJA! Har dock även ett grupparbete som börjar på torsdag..Sen seminarium på fredag tror jag, 2 eller 3 timmar men sen ska jag vara ledig i helgen. Eller ja jag behöver väl läsa inför föreläsningen på måndag men det kanske jag kan göra idag. Ska försöka skriva ner det mesta till seminariet imorgon så jag inte behöver lägga några timmar på det. För inte ofta min syster är här eller lilla Nellie bebisen!

Kommentarer

Postat av: Linda

Åh jag hoppas ni får det riktigt mysigt! Stor kram

2010-12-08 @ 06:14:36
URL: http://lillmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback