DONE.

2010-12-04 @ 01:14:37 Permalink Awesomeness Kommentarer (2) Trackbacks ()

Har gjort klart första steget av två i hur jag pluggar inför en tenta. Heja mig. Vilket innebär att dagarna som är kvar innan tentan består av total inlärning även kallad inpressad kunskap. Trycka in korrekta och välutvecklade svar. Just nu känns det ganska bra, jag borde klara den, eller?

Är 6 frågor. 38p. Man måste ha 19 för att få godkänt. Känns liksom helt fine. Dock brukar 4o% misslyckas på den. Hmm well de kanske inte riktigt förstått kvantitativ metod (antar det) då det är lite matte fast knappt något egentligen. De skrämde mig innan momentet, men det som är på a-kursen är enkelt. Okej kanske inte enkelt för alla, så förlåt till er som tycker det är svårt, men det handlar bara om väldigt grundläggande matematik som är enkel att trycka in om man inte skulle förstå. På b-nivå blir det lite svårare men det är nog först på c-nivå som man börjar bli lite deprimerad.

Har pluggat ikväll, även sovit lite..Hoppade jobbet på NH. Vilket känns bra nu! Hann med allt som jag borde ha gjort när det gäller inför tentan. Fick sova lite samt städat. Duktigt av mig! Tömde även skräpet i köket, fixade ny diskborste och sånt. En sak som är awesome är en nybäddad säng, helt amazing hur nice det är med nya lakan osv (3 engelska ord i en mening, skärpning)!

Så ska sova snart efter jag har ätit mina Kina puffar och druckit upp min julmust. Ett avsnitt av Sunes jul kanske, I think so!

Kommentarer

Postat av: jennyfer

du fixar nog tentan galant :D:D själv har jag en tills på fredag. verkar någorlunda lätt att ta sig igenom. dock fattar jag inte hur jag ska pressa in 3000ord totalt o.O



nåja.. miss u. puss va!

2010-12-04 @ 09:46:05
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Usch för tentor! Du kommer klara det bra för du är bäst :D

2010-12-04 @ 17:17:33
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback