5.

2010-12-05 @ 16:21:59 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag fyller Mr. JP White år, grattis! Han är min internmässiga moster. Jag hoppas hans födelsedag blir lika crazy som honom ^^ Vilket lär ske. Saknar pojkarna lite. Det var så fint förr :)

Bilden skapade jag typ 2oo6. Den blev uppskattad av folk och såg den dyka upp på ett flertal ställen efter jag publicerade den på ett forum samt myspace. Så skulle vara lite orättvist om den inte hamnade här med.

Annars idag, hmm, är lite ur balans. Lite konflikt i mig vilket inte går ihop med harmoni så ja. Pluggar som vanligt men extra mycket, tenta som sagt. Innan när jag pluggade så funderade jag så mkt att jag inte märkte att jag bet mig i läppen och det blödde en massa. Flyttade ringen först lite, för jag vet inte, man gör sånt om man har en ring? På något sätt övergick det till att jag bet mig rätt djupt...Så man kan säga att jag offrar mig för studierna! ^^

Kommer sen när jag är klar för dagen lyssna bort mig på Tesla. Av någon underlig och oförståelig anledning var det ett tag sen jag lyssnade på dem. Så Tesla och kanske Our Lady Peace får ta över mina tankar, mitt hjärta och mina lungor och göra mig lugn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback