3.

2010-12-03 @ 16:06:58 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kolla vilken fin sak!! Dock var den slutsåld just nu.

Kan meddela att min grannes man (hon är 3o eller jag tror det, så jag antar att det är hennes man fast hon kanske hyr ut till någon annan, dunno, verkar weird, hon sa att hon bara brukar vara här en gång per halvår, inte vet jag om hon var seriös, den lägenheten är lite av ett mysterium och oj vilken lång parentes!) har tendenser av tvångssyndrom. Jag börjar få ryck på honom lite. Lyckades ofrivilligt skrämma honom för någon dag sen. Wehoo det innebär att jag leder i någon tävling. Han "måste" öppna och stänga en dörr tre gånger. Visst fine men du behöver väl ffs inte låta så mycket? Han gör det på den stora tunga dörren så låter som någon har panik och inte vet hur man öppnar en dörr.

Kom nyss hem..Hjälpte några i min klass (eller nja, de läser bara kursen) att förstå sig på kvantitativ metod. Hur man gör en univariat och en bivariat analys. Det vill säga hur man räknar ut vissa saker. Sen handlade jag och nu ska jag laga mat.

Kanske kommer jobba ikväll på NH. Borde vara hemma och plugga och sova. Sov inget i natt så är trött. Skulle det vara en vanlig NH-kväll skulle jag inte direkt orka bry mig så mycket. Jobbade sist ändå. Nu är det dock en hårdrockskväll och två band ska spela så vore lite mer synd om de inte kan öppna. Å andra sidan så borde det finnas fler som kan ställa upp. Jag får se hur jag gör. De kommer säkert övertala mig. Är det en true kris så kan jag kanske.

Något annat som ni kan få veta är att svaren från blodproven var bra. Mitt blod var fint. Heja! Har inte frusit så mycket den senaste tiden, blev rätt normalt för att vara mig när jag fick pulvermedicinen. Samband eller tillfällighet, vem vet. Jag skulle kunna få en brist om antal månader, men det var lite sådär mja du kan och du kan inte. Man kände att han verkligen försökte hitta en anledning. Vilket känns bra för annars brukar de inte direkt bry sig och inte förstå att deras jobb är att hitta orsaker till vissa tillstånd. Han gillar att skriva ut recept så han skrev ut ett (är inte receptbelagt dock) så jag inte om antal månader behöver få en brist. Även fast det inte ens var säkert att jag skulle få det. Känner att det är bättre att ta dem nu än att kanske behöva ta dem om några månader ^^

edit: 3 band..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback