22. Falkenberg.

2010-12-22 @ 12:58:53 Permalink Daily Dance Kommentarer (0) Trackbacks ()



Så såg en del av mitt rum ut i somras. Så ser det ungefär ut nu när jag är här (tomten som sitter på hyllan längre ner är dock i Umeå). Har saknat mina fina tapeter och de vita väggarna och ja typ möblerna och allt.

Varit på två läkarbesök under ungefär 2h imorse. Det ena var dock hos tandläkaren ^^ Allt såg bra ut så awesome. Sen fick jag medicin efter jag varit hos läkaren. Heja. Nej-a till förra medicinen jag fick som inte hjälpte utan bara gjorde det i smyg och fick mig att må sämst illa.. Jaja. Nu vet jag att den medicinen verkligen inte behöver tas igen utan om jag behöver medicin så ska jag ta den jag fick nu.

Jag borde kanske ha kommit ihåg det sen tidigare. Något år sen? Då fick jag må-illa-medicinen men mådde inte så illa den gången, den hjälpte en gång tror jag men en annan gång hjälpte den inte och då fick jag den jag fick idag. Ja hmm grattis om ni hängde med ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback