21.

2010-12-21 @ 21:21:00 Permalink Daily Dance Kommentarer (1) Trackbacks ()



Funderat på spöken idag. Alla människor som blir fotograferade i svartvitt kan bli lite spöklika. Svartvita foton är väldigt fina och något människor borde framkalla och trycka upp på väggar mer.

Har köpt en fin isbjörns-tvålsak btw. Orkar inte lägga in bilder från mobilen. Lat ja kanske men det kan också vara så att det här är ett tidsinställt inlägg som skrevs innan och att det inte fanns tid till att lägga en någon bild så kanske orkar lite egentligen.

Just nu så ska jag ha landat och vara i Göteborg (på väg därifrån med bil) om inget blir försenat eller liknande.

21 är ett bra tal. 8, 13, 21 och 28.

Fyller år den 21 maj och blir 21 nästa år (omg?!). Så nästa år ska jag se till så någon av mina måsten under tiden jag lever blir uppfyllda. Blir nog norrskensjakt, med hundspann eller snöskoter i Kirunas vildmark. En i min klass som bor samt bott här i Umeå har sett det här. Jag vet att det går (mellan höst-vinter och vinter-vår). Så ser jag det däromkring kanske resan till Kiruna inte blir av, fast jag tror det ändå, för ju mer norrsken desto gladare är jag ^^

Kommentarer

Postat av: jennyfer

svart-vita bilder äre bästa som finns :)

2010-12-22 @ 07:08:09
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback