20.

2010-12-20 @ 11:04:54 Permalink Awesomeness Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hemma från dagens seminarium, ska till universitetet om någon timme för en föreläsning sen ska jag nog finally ta tag i att fixa håret. Vet inte helt hur jag ska färga det.. Improviserar nog lite...Klipper nog bara bort lite av luggen. Vågar inte klippa för mycket nu när det blir massa julfirande ^^

ROB ZOMBIE ska till SRF. HEJA!! Tryck på bilden för att läsa om det på Sweden Rock Festivals hemsida.



Imorgon flyger jag "hem". Pratade precis med flygbolaget då de först hade bokat fel. Ska ta hit min bräda efter jul men de bokade åt båda hållen. Nu när jag pratade med dem sa de att det bara var bokat för en väg, fick bekräftelse på att det var åt båda hållen via mail för någon dag sen så jag hoppas verkligen det är ändrat nu. Kommer bli irriterad om det visar sig vara fel imorgon.....

Kommentarer

Postat av: jennyfer

jag tkr inte srf lyckats alls med bokningen i år.. :O jättemycket som bara är skit å ozzy som headline, alltså.. de finns bättre! :O

2010-12-20 @ 19:34:37
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: San

Håller med lite, är inte jättemkt YEAH! fast tycker dock Ozzy ska bli nice. Men Graspop är ju ett bättre alternativ egentligen, billigare, typ samma band och Slipknot.



Men blir srf för mig nästa år iaf, sen året efter lär jag nog försöka få med folk på festivaler några meter från Sverige..

2010-12-20 @ 19:43:02
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback