2.

2010-12-02 @ 12:47:26 Permalink Flum Kommentarer (3) Trackbacks ()



En gång orkade jag använda penslar. Mjo ena armen ser lite fail ut men jag failade faktiskt inte på den utan den blev så utan min hjälp eller jag tror det. Undra om jag har arbetsfilen på en skiva i Falkenberg. Skulle vara bra..



Mitt hår var ganska okej en gång när jag vaknade. Färga det lila? Har färgen hemma och måste ganska snart eller egentligen nu färga om det, men orkar inte, har ändå mössa hela tiden ^^ Blått? Lila? Rosa? Grönt? (nja då måste man ta bort det blåa) Någon annan färg? Tror jag har de flesta här just nu. Tröjan på bilden har börjat bli en tröja man kan sova i om ni vill veta.

Glöm inte Sunes Jul!

Kommentarer

Postat av: jennyfer

fan snyggt sanne! du är så jävla gryyyyyyyyyyym!

å fint med lila :* du är alltid fin... iiiih



<3 puss!

2010-12-02 @ 14:02:04
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Postat av: Johanna

Vinterblått!!!

2010-12-02 @ 15:41:21

Postat av: San

Du är fin!



Haha vinterblått? :) Det är nästan det snart iofs eftersom färgen går ur..Vet inte om jag vill ha det så dock, hade det nästan så innan jag färgade det mörkblått..

2010-12-02 @ 19:23:26
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback