1.

2010-12-01 @ 17:12:02 Permalink Flum Kommentarer (4) Trackbacks ()

Idag för ett år sen så fick jag ett sms efter flera dagar fylld med oro.
Piratkapten levde och jag kunde andas igen. Mitt hjärta klarade av att slå. Jag minns fortfarande exakt
hur hemskt det var.
Idag för två årsen var mitt hår vinterblått.
Idag för tre årsen så bodde vi i huset med gångar. Jag trodde även jag hade varit en dinosaurie en gång.
Idag för ett år sen fick jag ett sms efter flera dagar fylld med oro. Piratkapten levde och jag kunde andas igen. Mitt hjärta klarade av att slå. Jag minns fortfarande exakt hur hemskt det var..

Idag för två år sen var mitt hår vinterblått.



Idag för tre år sen så bodde vi i huset med gångar. Jag trodde även jag hade varit en dinosaurie en gång.

Kom att tänka på vår sjuka adventskalender som vi spelade in i det huset. Hahaha vi är nog inte riktigt som andra ^^ 

Tur att vi inte har redigerat den än!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Vem får han denna gång? Mystik!

2010-12-01 @ 20:53:11

Postat av: matilda

haha jag kom också att tänka på vår julkalender för några dar sen. önskar så att vi hade redigerat klart den och haft den på skiva nu:)

2010-12-02 @ 18:36:25

Postat av: San

Haha ja vems tur är det? Just nu sitter han i julgranen.



Tilda, haha ja, fint att ha den på youtube med xD Finns oredigerad på en skiva någonstans i mitt rum..

2010-12-02 @ 19:21:45
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: jennyfer

detdär låter spännande o.O

2010-12-04 @ 09:53:53
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback