Vendetta's World.

2010-08-10 @ 11:10:48 Permalink Film & Musik Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår var det filmkväll eller ja filmnatt. Vi såg på V för Vendetta och Wayne's World 2. Två bra filmer som jag har sett så många gånger att jag inte ens vet antalet. Kom hem 2o över 3, så jag är lite trött idag..

Wayne's World, ettan och tvåan är roliga och man måste se dem helt enkelt.




V för Vendetta ( V for Vendetta) är en film man verkligen ser när man ser den. Man blir lätt indragen i den. Skulle  tro många av er har sett den. Dock kan man se den igen. Jag har sett den som sagt många gånger men man kan märka små saker varje gång man ser den. Sånt man inte märker de första gångerna man ser den.

Remember, remember the fifth of November,

the gunpowder, treason and plot.

I know of no reason, why gunpowder, treason

should ever be forgot



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback