Update, done.

2010-08-28 @ 01:43:25 Permalink Flum Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så, nu ser det lite bättre ut här igen. Dock är det inte klart. Har inte så många bilder på datorn som jag kan använda så headern ska vi försöka byta ut sen när fler bilder trillar in.

Har haft en trevlig msn-kväll medan jag satte ihop grejerna. Lånade lite kod dock, orkade inte göra allt själv ^^


Nu ska jag sova. Peace. Just det, Murderdolls senaste skiva är niiiiiiiiiice.

(let me know om ni hittar några fel, missade säkert något i koden...)

(Edit: hittat ett fel, om man trycker på Foto & manipulation så blir just den sidan messed up. Ska se om jag kan ordna det sen. Hittar ni nåt mer så skriv.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback