Några dagar och idag

2010-08-26 @ 17:03:26 Permalink Flum Kommentarer (4) Trackbacks ()

När vi kom till Umeå och gick på stan såg vi de här två tomtarna. De delade ut reklam på alla cyklar or something. Anyway, jul :D

Planterade två växter. På bilden till höger ser man min nya matta som jag köpte idag. Nu börjar det se rätt okej ut. Tack mormor och mamma för massa saker btw!

 

Fixade passerkort idag. Samt ett nytt busskort, ett ungdomskort så nu kan jag åka buss i en månad. Väntar med kåren och någon nation tills på onsdag. De skulle informera oss då ändå så lättast att ta det den dagen. Vet var de är nu. Sprang runt på området tidigare idag. Vet även var salarna är. Inte alla då, men de jag ska vara i första veckan. Hittar i stan nu, eller jag tror det. Idag gick det bra, hittade allt och gick inte vilse ^^

 

Yes, så ser det ut just nu. Är en hall och badrum med. Filmade innan, ska se om jag kan slänga upp det.


Kommentarer

Postat av: Johanna

Def Leppard!

O tummen upp för Ica<3Eco-jord o rummet också:D

2010-08-26 @ 18:26:54

Postat av: San

Haha yes ^^

Yeah! :D

2010-08-26 @ 19:06:12
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Postat av: Syster

Ser hemtrevligt ut :) är det en Micro du har i hörnet? Vi har det bra dock har nellie fått blöjutslag :( men nu sover hon iaf. Ha det så bra och var rädd om dig. Saknar dig!! Godnatt kram

2010-08-26 @ 22:12:14

Postat av: San

Yes det är det ^^

Ajdå, hoppas det snart försvinner. Stackars Nellie :(

2010-08-27 @ 09:41:04
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback