hUnd

2010-08-06 @ 17:19:42 Permalink Flum Kommentarer (2) Trackbacks ()

Bilderna är old då de är från Trysil men men. Hittade bilderna för någon dag sen. Finfin hund. Söt *.*



Det som är roligare är att man genom en annan kamera ser mer av miljön runt bilen.



För då ser man nämligen mamma som står utanför någon okänd människas bil och tar kort på dens hund.

Ha en bra fredag ppl! Ni som ska till Sonisphere imorgon, äg åt mig.
(fast inte när Hammerfall aka. Hammerfail lirar, fyfan va dåligt!)


Kommentarer

Postat av: Leejustlee

jag ägde åt dig!

Och det var ganska bra att Hammerfail var där, då hade man tid att äta lunch och se sig omkring på området! ;P

2010-08-08 @ 10:37:37

Postat av: San

Tack! :D

Haha iofs, så tänkte inte jag. Jag har ett enormt hat mot dem. Kanske är jag lite elak. Usch. Sprang in i dem en gång när jag försökte undvika dem....

2010-08-08 @ 11:14:36
URL: http://zombienightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback